úterý 28. října 2014

AUTUMN:0.1 : My Ideal Autumn Days?

Ahoj všichni!:)
Po malé pauze vás všechny vítám zpět u nového článku. Podzimní dny pokračují, tím pádem pokračuje i záplava podzimních článků ode mě. Dnešní článek bude o mém ideálním podzimním dnu, kdy je venku zataženo, zima a prší, jako to alespoň u nás do před včerejška bylo. Dneska se udělalo z ničeho nic  nádherně, že by jste si s chutí vzali plavky a skočili do bazénu. Mrzí mě, že jsem vám neudělala fotku během dne dnes, tak aspoň přidávám fotky z rána /cca 5:30/ a večera /cca17:30/. Musím říct, že když se podívám z okna, a vidím tohle hned mi nálada vyšplhá na neuvěřitelný žebříček nahoru.:)
BTW. Už mě sledujete na instagramu?^_^ Follow 4 follow, like 4 like, comment 4 comment. Pravidlo kterým se řídím. A navíc tam přidávám všechny s vé aktuální fotky, tak šup šup!:3
Instagram - @psenicovaa



Tak, už jdeme ale k dnešnímu článku.

Do vlastně 2. podzimního článku jsem si pro vás připravila své oblíbené věci pro podzimní dny, jak už jsem psala. Dělám skoro to, co každý, takže vás to asi až tak inspirovat nebude.:D:)
 Do komentu můžete napsat své oblíbené věci a tipy.:)

Tak jdeme na to!:)

1. Nákupyy♥

Z vlastních zkušeností, i ze zkušeností jiných vím, že právě podzim a zima jsou asi nejnáročnější roční období pro vaši peněženku. Proč bychom ale měli chodit utrácet do obchoďáku, kde je všechno drahé. Strašně pěkné věci najdete třeba i na Votoč Vohoz. Stačí jen pohledat!:)
Btw. Můj Votoč vohoz - @psenicovaa

Btw. Přidávám fotku mého dnešního outfitu, pod kterým jsem později měla ještě černé silonky, ale ty jsem nevyfotila. 



Kardigan - H&M
'Crop' top - New Yorker
Kraťásky - ?? via Votoč Vohoz

-Chtěli by jste abych přidávala outfit posty?^_^

2. Autumn photos♥

Zrovna dneska jsem si řekla, že b to už chtělo novou profilovku jak na facebooku, tak na instagramu, asku etc. Šla jsem se proto fotit ven. Focení jsem si nesmírně užila. Aspoň pro mě je to nádherný pocit když pobíháte po venku, vybíráte místo a při tom posloucháte všechny ty zvuky ptáků, šumící trávy..etc.Bohužel z dneska nafocených fotek jsem si žádnou nevybrala, žádná mě neuchvátila na tolik, abych si ji dala na profilovku.:D (Nejlepší psát ,jak jste běhali po venku s foťákem a všechny fotky přidáte ze vnitř:D)













3. Teplé pití, knížka, okno, výhled...to je moje!

Když prší, není kam jít nebo se prostě jen necítím jít mezi lidi, stanou se tyto věci mý nejlepší kamarádi.♥ Nejlepší je sedět na mém parapetě zamuchlaná v dece, s čajem / s dýňovým džusem od maminky v ruce, poslouchat písničky a dívat se ven. Zkoumat jak všechno roste, jak se všechno mění.

4. Sport

Ikdyž mi počasí poslední dobou nepřeje, nevzdávám se a stejně sportuju!:) Když úplně neleje jdu si zaběhat, když ano zajdu si ven pod přístřešek a cvičím podle youtube. Na podzim mě to baví ještě mnohem víc, jelikož se můžu dívat na všechnu tu barevnou krásu!♥

4. Films!♥

Popravdě, kdo by tohle nemiloval. Studené večery strávené v teploučku. Ještě mít tak s kým!:/ K tomuhle mě dovedl nedávno můj kamarád, a jsem za to strašně moc ráda. Nemáte na doporučení nějaký pěkný film? Neměl by být nějak strašidelný, jak jsem psala, jako horor beru i Harryho Pottera, takže prosím, berte ohled!:D Pravdivé./



5. Time with family

Dneska poslední věc, kterou bych tu asi napsala, nechci aby to bylo nějak extra dlouhé.:D Podle mě je podzim a zima nejlepší čas trávit čas s rodinou, protože co chcete dělat když prší. Jakože na rodinu si najdete čas vždycky ale prostě taková grilovačka na podzim se všemi které milujete. Áwgh♥



Tak, tohle by bylo pro dnešek všechno.♥ 
Doufám, že se článek líbil, do komentu si klidně napište jaké člányk by jste viděli rádi.
Páčko.:')

2 komentáře:

  1. Máš super blog:) Jinak mám ted ráda film Divergence, určitě stojí za to se podívat:) Mám teď taky nově blog a byla bych moc ráda za každý koment nebo za pravidelného čtenáře:)

    http://beautybytereza.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc!:)
      Určitě se na film v nejbližší době podívám, díky za tip:)
      A jinak určitě se poďívám i na tvůj blog.:)
      Díky za komentrář!:)

      Vymazat