pondělí 20. října 2014

Autumn is here /0,1\

Ahoj všíchni!:)
Určitě si každý už všiml, že nám konečně začal podzim. Nebudu psát, že podzim je mé nejoblíbenější roční období, protože když se k tomu vrátím, zjistím, že aspoň pro mě má každé období své plusy, ale i mínusy, které i tak miluji, protože už mi to k tomu prostě patří, a nedokázala bych si to roční období bez nějakých těch záporů představit. Musím ale říct, že podzim strašně miluju. Miluju barevné listy všude na cestě, miluju podzimní "nečekané" počasí, miluju když přijedu ze školy, sednu si na parapet a koukám ven. V rukou přitom držím hrníček s teplým čajem a na sobě mám krásně teplý svetr a strašně pohodlné a zároveň teplé ponožky. Miluju podzimní módu, podzimní barvy, podzim vůbec. A proto jsem se rozhodla, že toto nebude jediný podzimní článek, který napíšu.:) V plánu mám nafotit podzimní outfity alá já, napsat pár svých oblíbených akcí na podzim, ale také nějaké zdravé recepty + zdravý článek, který se týká podzimu. á osobně se na tyto články strašně moc těším, těším se, až je budu psát!

Jestli máte nějaké typy / nebo by jste si přáli nějaký článek, určitě napište návrh do komentu, budu jen ráda!:)




Dneska vám sem přidávám jen pár fotek, které jsou ale podle mě strašně krásné, a perfektně vystihují toto období!





 Btw. Takovou fotku si tento podzim  snad také pořídím, věřím tomu!:D






To je k dnešnímu článku asi všechno, uvidíme se znovu brzy!
Jaké je vaše nejoblíbenější roční období?:) Proč?

6 komentářů:

  1. Ty ponožky vypadají perfektně teple!:)

    Zvu tě na: http://www.lespetiteshipsters.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A perfektně teplé taky jsou!:) Určitě doporučuju si nějaké na podzim pořídit, v tuto dobu je mají skoro v každém obchodě za přijatelné ceny. - Určitě se na blog podívám, okomentuju.:)
      Btw.Děkuju moc za komentář!:)♥

      Vymazat
  2. Bombový článek!

    http://beaufash-klarka.blogspot.cz/2014/10/diy-halloweenske-svetylko.html - budu ráda, když koukneš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Děkuju moc!♥
      Určitě ráda kouknu, okomentuju!:)
      Btw.Děkuju za komentář!:)

      Vymazat
  3. Ta kruhová šála je krásná! taky mám moc ráda podzim! www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Tak mám pocit, že mám málo svetrů :)
    Jinak podzim miluji, ale během tohoto období a také v zimě, mám nejvíce výdajů za oblečení :D

    OdpovědětVymazat